درباره ما

تاریخچه

این شرکت در سال ۱۳۸۷ در راستای ارتقای علمی و عملی در زمینه طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری ، برنامه نویسی پیشرفته انواع میکرو کنترلر ها ، طراحی و پیاده سازی سیستم های امنیتی تاسیس گردیده و در این چند سال اخیر با توجه به رشد علمی و پژوهشی توانسته در زمینه طراحی ، برنامه نویسی و ساخت انواع سیستم های امبدد برد در جهت هوشمند سازی فرآیند های تولیدی گامی بزرگ بردارد. همچنین این شرکت با توجه به سابقه زیادی که در پروژهای کنترلی دما داشته هم اکنون در بحث سیستم های کنترلی دما به صورت کاملاً تخصصی گام بر میدارد.

خط مشی

  • ارائه خدمات با بهترین کیفیت: یکی از اصلی ترین اهداف ما ارائه بهترین کیفیت تولید و انجام پروژه ها مطابق استانداردهای عمومی کشور و جهان است. از همین رو داده پرداز هورمند می کوشد تنها از قطعاتی در تولید استفاده کند که از استانداردهای بالایی چه از نظر کیفیت و چه از نظر بهره وری قیمت برخوردار باشد.

استفاده از محصولات درجه یک شاید در مرحله اول برای مشتری هزینه بر به نظر رسد اما در طول زمان به مراتب به صرفه تر خواهد بود. داده پرداز هورمند با وجود ریسک بالا و کاهش امکان رقابت در بازار همچنان ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را در خط مشی اصلی خود حفظ کرده است. 

  • آموزش مشتریان و نمایندگان رسمی فروش : آموزش مشتریان پیش و پس از ارائه خدمات از دیگر اهداف ما میباشد. این شرکت می کوشد تا از طریق آموزش کامل و دقیق مشتریان امکان انتخاب بهترین محصولات مناسب نیاز آنها را برایشان فراهم آورد.

از طرف دیگر از طریق آموزش مشتریان و نمایندگان فروش شرکت امکان آسیب رسیدن به تجهیزات نصب شده به شدت کاهش می یابد و همکاری به مراتب بهتری با کارشناسان شرکت در طول ارائه مشاوره صورت خواهد گرفت. 

  • اعتماد سازی: متاسفانه در بازار فعلی ایران بسیاری از اصول منصفانه تولید و رقابت تجاری به سادگی زیر پا قرار داده می شوند. این امر منجر به کاهش اعتماد مشتریان و مشکل شدن امکان انتخاب شرکای تجاری و خدماتی مناسب می گردد.

این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات و تولید کننده سیستم های کنترلی خود همواره کوشیده است اعتماد مشتریان خود را از طریق ارائه خدمات صادقانه جلب نماید. از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا می توان به ارائه تعرفه ثابت خدمات و تولیدات خود، ارائه اطلاعات کاملا دقیق و صادقانه در رابطه با نقاط قوت و ضعف تمامی محصولات اشاره کرد. 
شاید از دیدگاه بسیاری چنین خط مشی منجر به کاهش سود شرکت شود اما تجربه نشان داده است رویکرد ما در طولانی مدت منجر به کاهش هزینه های بازاریابی می گردد. 

  • خدمات پس از فروش: داده پرداز هورمند ارائه خدمات پس از فروش را یک وظیفه می داند. این وظیفه در راستای خط مشی اعتماد سازی شرکت و با هدف جذب بیشتر رضایت مشتریان صورت می گردد. با توجه به استفاده از تجهیزات با کیفیت و خدمات پس از فروش معمولا بخش اندکی از خدمات شرکت را شامل می شود.

جذب نیروهای متعهد و مجرب: ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتری تنها از طریق جذب نیروی انسانی متعهد و آموزش مناسب آنها امکان پذیر خواهد بود. با توجه به برخورد اجتماعی نیروهای شرکت با مشتریان این شرکت کوشیده است تنها از افرادی برای ارائه خدمات استفاده کند که با اصول اجتماعی برخورد با مشتری اشنایی کافی را دارند و به طور کامل قابل اعتماد هستند.

مدیران این شرکت بر این باورند که طرز رفتار نیروهای شرکت با مشتریان نمایانگر پایندی شرکت به ارزش های خود است، از این رو در هر شرایط کاری بر رعایت اصول اخلاقی و کاری حین اجرای پروژه تاکید دارند. 

  • دوری از مشتریان خریدار قیمت: مشتریان خریدار قیمت مشتریانی هستند که در انتخاب خود همواره قیمت را به عنوان اولین و تنها اصل انتخاب مد نظر قرار می دهند. این مشتریان می کوشند از هر طریق ممکن (حتی کاهش جدی کیفیت محصولات) هزینه های خود را کاهش دهند.

داده پرداز هورمند با توجه به خط مشی خود همواره کوشیده است تنها مشتریان کیفیت را جذب کرده و از آسیب به شهرت و کیفیت خود از طریق جذب مشتریان قیمت دوری کند. 

  • رعایت اصول تجارت منصفانه: تجارت منصفانه به معنای به وجود آوردن یک فضای برد – برد برای مشتری و مجری است. داده پرداز هورمند به عنوان یک تولید کننده و مجری همواره کوشیده است با توجه به حجم خدمات انجام شده سود خود را تنظیم کند و از ایجاد هزینه های مضائف برای مشتری یا سوء استفاده از اعتماد مشتری در جهت جذب سود بیشتر دوری کند.

رعایت اصول تجارت منصفانه از طرف این شرکت با هدف اعتماد سازی بیشتر برای مشتریان صورت می گیرد. 

  • پرهیز از واسطه گری: داده پرداز هورمند خود را یک شرکت تولید کننده و بازرگانی می داند و از تلاش برای جذب بازارهای واسطه گری به شدت دوری می کند. هر چند این کار موجب افزایش درآمد بدون مسئولیت برای شرکت خواهد شد اما با اصول اخلاقی و خط مشی شرکت در تناقض کامل است.

کارشناسان فنی شرکت می کوشند از طریق اطلاع رسانی و آموزش امکان استفاده درست از تجهیزات را برای تعداد بیشتری از مشتریان ایجاد نمایند با این حال مشتریانی که این امر را مشکل می بینند میتوانند مسئولیت خدمات دوره ای سیستم را به شرکت واگذار نمایند.